Nákupný košík

zavrieť

V košíku nemáte žiadny tovar.

Doprava zdarma od 40,00 €

30 dní na vrátenie

VRÁTENIE ALEBO VÝMENA TOVARU

ŠETRIME SPOLOČNE PLANÉTU, OBMEDZME ZBYTOČNÉ BALÍKY

Zámerne neponúkame vrátenie či výmenu tovaru zdarma. “Try before you buy“ sa v rámci fashion aj outdoor e-commerce stalo štandardom, ktorý je ale často zneužívaný. Ako uvádza denník Independent, 17% mužov a žien vo veku od 35 do 44 rokov priznalo, že urobili nákup iba kvôli fotke na instagram a tovar následne vrátili. Vratky zdarma generujú veľký objem zbytočne poslaných balíkov, čo zvyšuje emisie CO2, spotrebu obalového materiálu na zásielky aj prebalenie produktov a tiež nadprodukciu výrobkov. Je nám jasné, že nakupovanie online so sebou nesie komplikovaný proces výberu veľkosti. Preto pri všetkých položkách uvádzame detailné veľkostné tabuľky a kolegyne na zákazníckej linke sú pripravené vám pomôcť so správnym výberom. Ak sa aj napriek tomu netrafíš, vec ti radi vymeníme. Len poďme, prosím, spoločne urobiť maximum preto, nech zbytočne neničíme našu krásnu planétu, ktorá nám dáva tú najzábavnejšiu vec, sneh!

 

V NOSENÝCH TRENÍRKACH CHODIŤ NECHCEŠ

Sú veci, ktoré sa nepožičiavajú.. auto, priateľka, snowboard.. a spodná bielizeň. Myslí na to aj zákon, a tak výnimkou, kedy nemôžeš zakúpený produkt vrátiť ani vymeniť je, podľa Občianskeho zákonníka § 1837 a bodu g) o dodávke tovaru v uzatvorenom obale, ktoré spotrebiteľ z obalu vyňal a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť, spodná bielizeň. Skontroluj teda prosím veľkostné tabuľky starostlivo a pokiaľ by si si nevedel dať rady, konzultuj veľkosť s kolegyňami na zákazníckej linke.

AKO VRÁTIŤ ALEBO VYMENIŤ ZAKÚPENÝ PRODUKT?

Je to jednoduché ako facka:

  • Na výmenu máš 30 dní. Do mesiaca nám môžeš zdarma vrátiť nepoužitý tovar v pôvodnom stave.
  • Tovar nesmie vykazovať známky používania alebo prania.
  • Tovar nesmie byť poškodený alebo znečistený.
  • Ak sa ti tovar podarí poslať v originálnom obale s visačkami, ušetríš nám kopu práce a uľahčíš planéte.
  • Tovar pošli ako obyčajnú zásielku (nie na dobierku) s kópiou faktúry a vyplneným Formulárom na výmenu či vrátenie.
  • Tovar zaslaný Slovenskou poštou formou Balík na poštu niesme bohužiaľ schopní prijať.
  • Peniaze za vrátený tovar obdržíš na účet uvedený vo Formulári na výmenu či vrátenie.
  • Ak vraciaš celú objednávku, vrátime ti aj poštovné, ktoré si uhradil spoločne s objednávkou.
  • Podľa zákona máme na vybavenie žiadosti a vrátenie peňazí 14 dní od doručenia tovaru na našu adresu, ale pokúsime sa všetko vybaviť čo najskôr.
  • Náklady na dopravu spojené s vrátením alebo výmenou tovaru platí, podľa ustanovenia § 1820 odst. 1 písm. g) Občianskeho zákonníka, zákazník.
  • Pri prvej výmene ti pošleme nový tovar zdarma, dalšie výmeny v rámci jednej objednávky už budeme účtovať podľa platného cenníka.
Formulár na výmenu či vrátenie

Prihlásenie